Základné podmienky pre reklamáciu tovaru:
1. Záruka sa vzťahuje na výrobné chyby na produktoch. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené bežným používaním produktu, vrátane prania, žehlenia, sušenia a používania aviváže a zmäkčovadiel. Nároky na reklamáciu zanikajú zenedbanou starostlivosťou a zanedbanou údržbou o tovar a tiež mechanickým znehodnotením tovaru kupujúcim.
2. Tovar zašlite najneskor do 30 dní od prevzatia zásielky na našu adresu v "Formulár na reklamáciu"
3. Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať o ďalších krokoch.
4. Do zásielky priložte "Formulár na reklamáciu", ktorý nájdete nižšie, vytlačený alebo prepísaný ručne
5. Tovar neposielajte na dobierku, v taktom prípade nebude prevzatý a bude Vám doručený naspäť.
6. Za prepravu na našu adresu ste zodpovedý vy, preto odporučujeme poslať zásielku doporučene.
V prípade nejasností alebo doplňujúcich info nás možete kontaktovať na tel.č: +421 944 175 301